גיזום עצים בתל אביב

נמצאים בתל אביב? השאירו לנו הודעה ואנו נגיע אליכם.
אנו מציעים שירות של כריתת עצים, גיזום עצים, כריתת ענפים, גיזום עצים בגובה עם מנוף, כרסום של שורשים, העתקת עצים ופינוי כל הגזם בסוף העבודה.
מוזמנים להשאיר פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.

לא אחת תוכלו ללכת ברחובות הישנים של תל אביב, ולא להצליח לעבור אותם שכן, ענפיה של הגדר החיה ושל עצי הפיקוס, שנשתלו בהרבה מאוד כניסות של בתים בתל אביב, יפריעו לכם לעבור, וזה אומר רק דבר אחד- הדיירים הללו חייבים למצוא חברת גיזום עצים בתל אביב ולגזום את העצים בחצר שלהם. אין כמעט בניין בתל אביב שלא נטעו בו בכניסה לפני 40,50 שנה שני עצי פיקוס בשני הצדדים. הבעיה היא שאף אחד לא חשב על הצרות שעצי הפיקוס הללו יכולים לעשות.

הסיבה שבגללה נטעו את העצים הללו היא שהם גדלים מהר, ולכן יכולים לעשות צל בכניסה, אבל יש להם כמה חסרונות בולטים והיום, כבר לא ממהרים לטעת עצי פיקוס בכניסות של בתים.

שורשים של פיקוס במערכת הביוב

אם יש לכם בבניין פיקוס בכניסה ואתם גרים בתל אביב שבה נשתלו כמעט בכל כניסות הבתים עצי פיקוס, אתם חייבים להזמין חברת גיזום עצים בתל אביב שתטפל בהם. הרבה חברות גינון שמגיעות לבניין בתל אביב, עלולים לגלות כי שורשיו של עץ הפיקוס חדרו למערכת הביוב ויש לעקור אותם מן השורש.

שורשים של צמחים ועצים כמו פיקוס למשל ועוד, נמשכים למים ומחפשים אחרי המקורות שלהם. הם מגלים אותם בצינורות הביוב של הבניין ומתחילים לינוק מהם מים. הם עלולים לגרום לסתימה רצינית במערכת הביוב, ליצור בה סדקים ושברים ואת התוצאה רוצים בסתימת ביוב. לכן חשוב מאוד שאם יש לכם פיקוסים שתוכלו לטפל בהם בצורה נכונה כדי למנוע את צמיחת הפרא שלהם. הם עלולים לגרום לא רק לסתימה, אלא לגרום לכך שתצטרכו להחליף את כל מערכת הביוב לחדשה בגלל הנזק שגרמו השורשים.

גיזום עצים בחגים

חגים זה הזמן לגזום עצים, כך תאמר לכם חברת גיזום עצים בתל אביב. לא להרבה בניינים יש גינות, אבל פיקוסים בכניסה וגדר חיה כן, ולכן זמן הגיזום האידיאלי עבורם הוא החגים. חשוב מאוד אומר בעליה של חברת גיזום בתל אביב, לא לחכות לחגים אלא לעשות כל הזמן גיזום, כדי שהעצים לא יגיעו למצב שהם מציפים את כל החצר וחודרים למרחב הציבורי במדרכות. גיזום רצוף יבטיח גדילה נכונה של העצים, החדרת שמש במידה הנכונה לעץ וגדילה נכונה לו.

אבל בדרך כלל בבניינים בתל אביב יש המון חברה לכל חברת גיזום בתל אביב כי איך שמגיעים החגים, כולם רוצים גנן. ההמלצה שלנו היא לא לחכות לחגים שאז לוח הזמנים של הגננים כבר עמוס לגמרי, ולהזמין חודש קודם. כך לא תחכו הרבה זמן, ותבטיחו לחצר שלכם שהיא תהיה יפה ומסודרת עוד לפני החג. בדרך כלל גיזום עצים בתל אביב, נעשה בחצרות מסוימות באופן שוטף גם כדי לשמור על חצר נאה וגם כדי לשמור על העצים.

רוצים לשמוע עוד?

פוסטים אחרונים