גיזום עצים בגוש דן

נמצאים באזור גוש דן? השאירו לנו הודעה ואנו נגיע אליכם.
אנו מציעים שירות של כריתת עצים, גיזום עצים, כריתת ענפים, גיזום עצים בגובה עם מנוף, כרסום של שורשים, העתקת עצים ופינוי כל הגזם בסוף העבודה.
מוזמנים להשאיר פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.

[contact-form-7 id="5" title="טופס יצירת קשר 1"]

אם אתם גרים באחת מן הערים בגוש דן, ואתם זקוקים לשירות של גיזום עצים בגוש דן, הנה מדריך קצר שבו תוכלו להיעזר כדי לדעת איזו חברה גינון מתאימה לכם.

ראשית נציין כי גם אם מדובר בחברה שלא ממש קרובה אליכם פיזית, אבל היא מומלצת- כדאי לכם להתקשר אתה כי גנן טוב שווה זהב, כאשר מדובר בגינה הפרטית או בחצר של הבניין שלכם. גיזום עצים הוא הליך קבוע בכל חצר של בניין. בדרך כלל העצים שניטעו בחצרות בניינים ובתים בתל אביב, רמת גן, גבעתיים ועוד הם עצי פיקוס בכניסה לבניין, ייתכן כי יש גם גדר חיה ואולי עוד איזה עץ דקל ששתלו באמצע החצר. כאשר העצים גדלים וגדלים, הם פורשים ענפים לצדדים, לפעמים הם מפריעים לאנשים ללכת ברחוב, לפעמים הם חודרים למרפסות של השכנים. הרבה פעמים הם מביאים אתם יתושים או טפילים שונים ולכן הדבר הכי בריא לכל חצר זה לעשות גיזוםץ

גיזום גדר חיה

כאשר מזמינים חברת גינון לגזום את העצים, כבר גוזמים גם את הגדר החיה, שהיא בעצם הסוכך הקבוע בין כל בניין לרחוב. היא מהווה מעין "גדר הפרדה" ירוקה כדי לתחום את גבול הבניין וגם כדי להעניק קצת צבע. היא מסתירה את החצר מעיני השכנים והרבה פעמים היא פשוט יפה לעין. אין דבר יותר יפה מגדר חיה לעומת גדר מפלסטיק למשל…

ואם אנו כבר מדברים על גדר חיה, אז איזה שיחים מתאימים למשל כדי ליצור גדר כזו? בדרך כלל אנו רואים גדר חיה שעשויה מאותה שורת שיחים זהים, אבל זה כמובן לא חוק, אפשר ליצור גדר חיה יאמר לכם כל מנהל חברת גיזום עצים בגוש דן, גם מעצי זית ועצי פרי לצד שיחים אחרים, ערב רב של צבעים ופריחה.

אחד השיקולים בבחירה של צמחים לגדר חיה הוא, שהצמחים הללו מסתפקים במעט מים, קצת תחזוקה  והם תמיד ייראו טוב. בדרך כלל שותלים צמחים שגדלים מהר, אבל אחר כך מגלים שמה שצומח מהר, דורש טיפול תכוף.

איזה עצים נשתול בגינה?

יש לעשות אבחנה בין עצי נוי כמו צאלון ושקדיה פורחת לבין עץ מניב פרי וגם אז צריך לבחור בזן שממנו אפשר לאכול משהו.. (יש עצים זכריים ויש נקביים). היום יש טרנד עולה של נטיעת עצי פרי בחצר הבית אומר גנן מומחה בתחומו. מדובר על אנשים שרוצים פירות אורגניים למשל והם בעצמם נמנעים מריסוס והדברה, כך הם יכולים לגדל את הפירות שלהם ולהיות בטוחים שהם אורגניים למהדרין.

אם אתם רוצים לשתול עץ פרי בגינה, חלק מהעצים הנשירים כמו אגסים שזיפים, נקטרינות, אפרסקים ועוד אפשר לגדל גם במרכז הארץ ולא רק באזורים קרירים האידיאליים עבורם. כך אפשר פשוט לצאת לחצר לקטוף אגס להגיד תודה וליהנות.

רוצים לשמוע עוד?

פוסטים אחרונים