גיזום עצים בבת ים

נמצאים בבת ים? השאירו לנו הודעה ואנו נגיע אליכם.
אנו מציעים שירות של כריתת עצים, גיזום עצים, כריתת ענפים, גיזום עצים בגובה עם מנוף, כרסום של שורשים, העתקת עצים ופינוי כל הגזם בסוף העבודה.
מוזמנים להשאיר פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.

[contact-form-7 id="5" title="טופס יצירת קשר 1"]

אחזקת גינות וחצרות בבתים ובבניינים בעיר בת-ים, מתבצעת ע"י חברת גיזום עצים בבת-ים. פעם היו טורחים להזמין גננים רק בחגים או אחרי שנגמר הקיץ, אבל היום מבינים ועדי הבתים, כי כדי לתחזק נכון גינה או חצר, מדשאה ועוד, עליהם לשכור את השירותים של חברת גיזום שעושה עוד כמה פעולות למען הגינה מלבד גיזום עצים.

גינה חייבת תחזוקה שוטפת, של שתילת צמחים ופרחים עונתיים, תחזוקת הגדר החיה, הפיכת האדמה ועוד. כאשר גינה מטופחת רואים את זה, וכאשר היא מוזנחת מסתתרים בין השיחים בגינה אין סוף מזיקים ולכן חשוב מאוד לטפל בגינה, כדי להיות מודעים למה שמתרחש בה.

עצים חולים בחצר?

בעל חברת גיזום עצים בבת-ים מספר, כי אנשים שלא מזמינים גנן הרבה זמן לחצר שלהם, עלולים לגלות, שהם הזמינו אותו מאוחר מדי ובמקום לעשות גיזום, הוא פשוט ייאלץ לכרות את כל העצים בחצר כי הם חולים. עין רגילה לא של גנן מקצועי, לא תמיד תשים לב שהעץ חולה, אבל גנן מקצועי בהחלט יזהה את זה. בעונות האביב, הסתיו ובקיץ מתחילים להסתובב בחצר המון טפילים ומזיקים וחצר שאינה עוברת הדברה מעת לעת, העצים שלה בהחלט יכולים לחלות ולקרוס. אחד הסימנים למשל של עצים חולים הוא אם העלים שלו אכולים או מעוותים, אם כן עלול להיות טפיל שפוגע בו, או שהוא סובל מאיזה שהיא מחלה. גם עצים עם פירות שרואים עליהם מרקמים מוזרים או חורים, הם פירות חולים וסביר להניח שהתלבש על העץ הזה טפיל מיוחד במינו. 

טיפול בגינה

גנן מקצועי יוכל לשפר ולשדרג את הגינה שלכם, באמצעות תחזוקה שוטפת גם בחורף וגם בקיץ. זה מרחיק טפילים ומזיקים, וזה תמיד עוזר לה לגדול ולפרוח. באשר לגיזום עצים אומר בעלים של חברת גיזום עצים בבת-ים הם זקוקים לגיזום מתמיד גם בגלל תקנה עירונית, שאסור שהענפים שלהם יגיעו עד המדרכה ויפריעו לאנשים לעבור, ויש עוד כל מיני סיבות למה צריך לגזום אותם. אחת הסיבות החשובות היא שכיוון הגיזום קובע את כיוון הגדילה שלהם, וחשוב מאוד לכוון אותם לא ממש לכיוון השמש, כדי שלא ייצרבו ויתייבשו אבל כן לאפשר להם לקבל שמש במינון הנכון.

בדרך כלל כאשר מזמינים חברה לגיזום עצים בבת-ים היא תוכל גם לגזום את הגדר החיה, לטפל בגינה עצמה, לבחון את מצב הדשא ולראות אם הוא בסדר או שיש לו חלילה מחלה כלשהי. עין של גנן רואה הכול, החל מהשתילים החדשים ששתלתם ומה מצבם וכלה במתן ייעוץ לגבי שתילים וצמחים עונתיים, שתילה של גדר חיה חדשה, שתילה של עצים שיעשו צל בחצר, הרחבת או שתילת דשא ובעצם כל דבר שעשוי לשפר ולשדרג את מראה החצר או הגינה שלכם. בדרך כלל הירוק הזה הוא כרטיס הביקור שלכם.

רוצים לשמוע עוד?

פוסטים אחרונים