כריתת עצים במרכז

נמצאים באזור המרכז? השאירו לנו הודעה ואנו נגיע אליכם.
אנו מציעים שירות של כריתת עצים, גיזום עצים, כריתת ענפים, גיזום עצים בגובה עם מנוף, כרסום של שורשים, העתקת עצים ופינוי כל הגזם בסוף העבודה.
מוזמנים להשאיר פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.
עצים זקוקים לתחזוקה וחלק מכך הוא כריתה. כריתה משפרת את מצב הענפים והעץ, מורה לו לאיזה כיוונים לגדול, שומרת על צורת הגדילה שלו ושומרת באופן כללי גם על הסביבה. בנוסף, יש עצים המכילים מזיקים ואלה עלולים לעבור לעצים אחרים, ולכן במקרה כזה עושים כריתת עצים. כדי לבצע זאת בצורה נכונה אם אתם גרים במרכז אתם צריכים להתקשר עם חברת גינון טובה, שהגננים של הלא רק יודעים איך להחזיק ביד מכשיר לגיזום, אלא שיש להם גם מושג איך ובאיזה אופן יש לגזום את העצים. כריתת עצים נהוגה גם במקרה של עצים חולים. אלה עלולים להיחלש ולבסוף חלילה לקרוס, וכדי למנוע מצב כזה, כורתים אותם מלכתחילה.

על כריתת עצים ונדל"ן

במקומות בהם נדרשת בנייה ובאמצע האתר יש עצים, אין ברירה אלא לכרות אותם. לא מזמן זה באמת קרה במגרש בדרום תל אביב, אשר התהדר בעץ פיקוס רחב ענפים, והיזם פנה לחברת גינון מקומית שעושה כריתת עצים במרכז, ולא הייתה ברירה אלא לכרות אותם כי הם היו בדיוק באמצע המגרש ולא הייתה כל ברירה אחרת.
יש פעמים רבות בהן אדם רוכש מגרש כדי לבנות בית פרטי ובכלל מדובר על קרקע חקלאית שעומדת להיות מופשרת לבנייה. זה גם יכול להיות פרדס או כל אזור חקלאי אחר בו צומחים עצים ולכן לא תהיה ברירה, אלא לכרות עצים כדי לאפשר את הבנייה.
במקרים רבים, מתבצעת כריתה של עצים גם אם הם מפריעים לתשתיות ישנות או חדשות של מים, חשמל ועוד.

 עצי פיקוס מגיעים עד השמיים

היום כבר לא נוטעים בחזיתות הבתים עצי פיקוס, אבל אם תלכו ברחובות של שכונות ישנות בתל אביב ובכל מקום אחר בארץ, תגלו תמיד 2 עצי פיקוס אחד מימין ואחד משמאל המברכים אתכם בהכנסת אורחים עם המון המון ענפים פראיים שגדלים לכל עבר. זהו טבעו של עץ הפיקוס אשר שולח ענפים לכל מקום וגם שורשים יש לומר, שהרבה פעמים משתוללים בתוך האדמה וחודרים ומחבלים במערכת של מים ועוד. הרבה פעמים קורה שכאשר יש סתימת ביוב באיזה בניין, מגלים כי הסיבה לכך היא שורשים של עץ פיקוס שחדרו פנימה, חיפשו מים ובינתיים עשו שמות במערכת הצינורות. במקרים כאלה חשוב וחייבים לבצע כריתה של פיקוסים, ואם זה למשל בעיר במרכז אז חשוב לפנות לחברה עם ניסיון שעושה כריתת עצים במרכז. גם במקרה של גדילת פיקוסים לגובה וסכנה לחוטי חשמל, יש לפנות לחברה לכריתת עצים במרכז ולהזמין ממנה כריתה של עצים.
הרבה פעמים הזמנה של כריתת עצים במרכז היא לצורך העתקה של עצים למקום אחר. זה קורה כאשר יש קשר סנטימנטלי לעצים בחצר ופתאום מרחיבים את הבית, אבל לא רוצים לוותר על עץ הלימון שנטע לפני 40 שנה סבא משה…

רוצים לשמוע עוד?

פוסטים אחרונים