גיזום עצים ברמת גן

נמצאים ברמת גן? השאירו לנו הודעה ואנו נגיע אליכם.
אנו מציעים שירות של כריתת עצים, גיזום עצים, כריתת ענפים, גיזום עצים בגובה עם מנוף, כרסום של שורשים, העתקת עצים ופינוי כל הגזם בסוף העבודה.
מוזמנים להשאיר פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.

גיזום עצים זה אקט שיש לבצע פעמים רבות בחצרות של בניינים רבים. בין אם יש לכם עצים בשטח פרטי שלכם, בגינה מחוץ לבית שלכם, ליד המשרד שלכם או פרדס של עצים לצרכי חקלאות, גיזום עצים חשוב מאוד. גיזום עצים הוא בעצם סוג של טיפוח העץ, ולמרות שיש אנשים שחושבים שעץ שצומח פרא זה יפה, גם העץ הזה חייב גיזום כדי להתחזק, להצמיח ענפים חדשים ולכוון את הצמיחה הנכונה שלו מול השמש. גיזום עצים אגב, הוא גם חובה המעוגנת בתקנות של חוקי עזר עירוניים. בעיקר כאשר מדובר ברחובות צרים, אם לא גוזמים עצים אחרי תקופה ממושכת, קשה מאוד ללכת ברחוב והענפים במיוחד של הגדרות החיות או עצי הפיקוס, חודרים למרחב הציבורי ומפריעים לתנועה. במקרה כזה תמיד יעבור במקום איזה פקח עירוני ויתלה הודעה המחייבת את דיירי הבניין לגזום את הגדר החיה והפיקוסים בכניסה, שאם לא כן הם עלולים להיות מחויבים בקנס.

גיזום עצים זו מקצועיות

איש מקצוע שהוזמן לבצע גיזום עצים ברמת גן, נתקל בעצים שמנגנון הצמיחה שלהם ממש השתבש בגלל גיזום לא מקצועי. חשוב לציין כי המטרה של גיזום זה לטפל בבעיות השונות בעצים בחצר הבניין או הבית שלכם וזה לא צחוק. זה לא חובבני וזה חייב להיות מקצועי. אתם חייבים לדאוג שהגיזום ייעשה ע"י איש מקצוע אשר הוסמך לבצע את העבודה הזו. אם חלילה מבצעים גיזום עצים בצורה לא נכונה, זה עוד עלול לפגוע בעץ, ולכן חשוב לעשות את זה בצורה מקצועית. יש חברת גיזום עצים ברמת גן, אשר הנה מומחית לביצוע גיזום עצים שיש להם כל מיני מטרות. יש גיזום עצים כדי לעשות צל, גיזום עצים כדי לסדר את צורת צמיחת העץ, גיזום עצים שיאפשר חדירה נכונה במינון הנכון של קרני שמש, וכן גיזום לצורך הפחתה של עץ פירות נשיר, אשר הפירות שלו נושרים ויוצרים לכלוך על האדמה. גיזום קבוע של עץ כזה, מאפשרים שמירה על הניקיון, והפחתת הפירות הנשירים.

גיזום עצים בגובה

חברה שמבצעת גיזום עצים ברמת גן, נקראת לא אחת כדי לבצע גיזום לגובה. לעיתים רבות בעיקר כאשר למשל מדובר באקליפטוסים, הם צומחים לגובה רב ועלולים להוות מטרד. הם עלולים לחדור למרפסות של הדיירים, או להסתיר נוף וזה משום שהגיזום גם יוצר את כיוון הגדילה הנכון, ואם לא גזמו את העצים האלה במשך זמן רב, אז הענפים שלהם יתחילו לגדול פרא ולהפריע. גיזום רצוף של עצים שגדלים מהר ושולחים ענפים לכל עבר, הוא חובה שמתבצעת אחת לכמה חודשים בכל בית או בניין. גיזום הוא מלאכת הטיפוח של העץ ולכן התקשרות עם חברת גיזום עצים ברמת גן לצורך גיזום עצים תפתור לכם הרבה בעיות בחצר הבית ותבטיח לכם עצים שעושים צל, בלי נשירת פרי ויפים למראה.

רוצים לשמוע עוד?

פוסטים אחרונים