גיזום עצים בחולון

נמצאים באזור חולון? השאירו לנו הודעה ואנו נגיע אליכם.
אנו מציעים שירות של כריתת עצים, גיזום עצים, כריתת ענפים, גיזום עצים בגובה עם מנוף, כרסום של שורשים, העתקת עצים ופינוי כל הגזם בסוף העבודה.
מוזמנים להשאיר פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.

חולון היא עיר וותיקה שמצטיינת בהרבה מאוד בתים פרטיים, ריאות ירוקות, חורשות ופארקים. אבל כל אלה זקוקים לטיפול ובעיקר העצים שבחצרות הבתים והבניינים. גיזום עצים בחולון יוביל אתכם לבחירת חברת גינון מנוסה וחשוב מאוד לדעת איך לבחור את הגננים שלכם.

מדריך לבחירת חברת גיזום עצים בחולון 

  • דרך אחת להגיע לחברת גיזום עצים בחולון, היא לשאול מכרים וקרובים אם הם הזמינו לאחרונה חברת גיזום עצים בחולון ויש להם המלצה. הרבה פעמים אין כמו המלצה מפה לאוזן אבל רק ממישהו שאתם מעריכים את הדעה שלו.
  • דרך נוספת לבחור חברת גיזום עצים בחולון, היא להיכנס לרשת להקליד את החיפוש הזה בשאילתה של גוגל ולחכות שיעלו אתרים של חברות גיזום עצים בחולון. לעניין זה עלינו להסביר כי העובדה שחברות גיזום מסוימות נמצאות במקום גבוה בגוגל, אינה מעידה בהכרח על איכות העבודה שלהם, אלא שזוהי תוצאה של עבודת קידום אתר טובה. אין הדבר אומר שהן לא טובות, הן עשויות להיות מעולות אבל כדי להשתכנע שאכן מדובר בחברה טובה, אתם צריכים להיכנס לאתר שלהם. באתר תוכלו לקרוא על עבודות הגינון שהחברה עושה. אם אתם מחפשים הקמת גינה, בוודאי תהיה קטגוריה כזו, אם אתם רוצים לעשות גיזום עצים לקראת החגים, אתם צריכים לקרוא על הגננים של החברה. כמה זמן הם עושים את זה, איפה, מה המומחיות שלהם ואז גם תוכלו להרים טלפון ולקבל הצעת מחיר.
  • השלב השני של איתור חברת גיזום טובה היא גם להשוות בין המחירים שלה לשל האחרים. על כך נאמר- אל תלכו על המחיר הזול ביותר, זה בהחלט עלול להחשיד אתכם כי לא מדובר במקצוענים עבודת גינון איכותית עולה כסף, אבל יש איזה רף מחירים שנשמר בקרב כל חברות הגינון הטובות. לכן הפערים לא אמורים להיות גדולים, אבל ההתרשמות שלכם מהם, ההמלצות וחוות הדעת עליהם, הם אלה שצריכים להנחות אתכם באיזה חברת גיזום בחולון לבחור.

גיזום עצים בגובה בחולון

אם אתם גרים בבניין בו ענפי גדלו לכיוון המרפסות וחדרו אליהן, והם מפריעים לשכנים, אתם צריכים חברת גיזום שעושה עבודות גיזום בגובה. בדרך כלל הם מגיעים מצוידים במנוף שעשוי להגיע לגובה של 40 מ', אם מדובר בגיזום מלא ולעתים יסתפק הגנן בטיפוס על עץ יציב, כדי לגזום בו ענפים לגובה. שימו לב שלאנשי הטיפוס לגובה חייבת להיות תעודה של "גוזם מומחה" המתירה לו לעבוד בגובה, מטעם משרד החקלאות. חשוב מאוד לבחור בחברה שיש לה מיומנות של גיזום עצים לגובה וכן ציוד משוכלל מתאים. בנוסף חשוב מאוד שחברה זו לאחר הגיזום, תפנה את הגזם כי השארתו ברוב המקרים, גוררת קנס עירוני.

בקשירת קשרים, מערכות הרמה, חישוב כוחות, ידע בבטיחות והערכה נכונה של חוזק הגזע. הכשרה כזו של ידע תיאורטי ותרגול מעשי, מחייבת כאמור תעודת גוזם מומחה.

רוצים לשמוע עוד?

פוסטים אחרונים

רוצים לשמוע עוד?

פוסטים אחרונים