גיזום עצים בהרצליה

נמצאים באזור הרצליה? השאירו לנו הודעה ואנו נגיע אליכם.
אנו מציעים שירות של כריתת עצים, גיזום עצים, כריתת ענפים, גיזום עצים בגובה עם מנוף, כרסום של שורשים, העתקת עצים ופינוי כל הגזם בסוף העבודה.
מוזמנים להשאיר פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.

חברת גיזום עצים בהרצליה

הרבה פעמים נדמה כי גיזום עצים אינו דרוש. אנשים אינם מבינים כי גם את החצר של הבניין צריך לטפח וחלק מזה זה הטיפול בעצים. גיזום נכון אמור לעזור לצמח לגדול לכיוון הנכון, לאפשר לו לעשות צל ולהחדיר אליו כמות רצויה של שמש. אם לא מגנים על העץ מפני השמש ואין לו מקורות של מים, הוא עלול להתייבש ובסופו של דבר גם לקרוס. הסיבה שבגללה גוזמים ענפים מסוימים היא מאוד מתוכננת. לא מדובר פה במהלך ספונטני, כדי לדעת לגזום עץ נכון, יש צורך בהבנה איזה סוג עץ זה? לאיזה גובה הוא עשוי לצמוח? כמה מהר צומחים הענפים שלו, וגם להביט על כיוון הצמיחה שלהם ולדעת אם הם בכיוון הנכון. מה שהגנן עושה בעצם, הוא "מעצב" את צורת העץ, כדי שהוא יפנה את הענפים שלו לכיוון אחד ולא אחר ויש לזה סיבות כמו הצורך ביצירת צל, בהחדרת מעט שמש, בגדילה של ענפים רחוק מהמרפסות של הדיירים ועוד.

גיזום של עצים בחצר הבניין

עד שעברו שנים ואנשים וגם גננים הבינו, עד כמה הפיקוס עלול לגרום נזק, נשתלו אלפי פיקוסים כמעט בכל בניין בארץ. בעצם קשה למצוא היום כמעט בניינים ישנים שבחזית שלהם לא עומדים כמו שני אריות, שני פיקוסים לתפארת. אומנם הם באמת גדלים מהר ומצליחים לעמוד זקוף ולעשות צל, אבל היום ממעטים לשתול אותם משום שיש להם כמה חסרונות בולטים. אחד מהם זה שהם צומחים פרא ולכן כל כמה זמן צריך להזמין חברת גיזום עצים בהרצליה שם בהרבה מאוד בניינים יש פיקוסים. מה שחייבים לעשות הוא לעצב את הפיקוס אבל להוריד ממנו הרבה שכבות כדי שהוא יישאר במקומו אבל לא יתפוס הרבה מקום מהכניסה. כאשר בניין לא מטפל בדילול הפיקוסים או הגדר החיה שיש לו בבניין, פרחי העירייה דורשים מהבניין לטפל בזה מיד משום שלעתים ענפי העצים הללו גולשים אל הרחוב ומפריעים לתנועה של העוברים והשבים. בניין שלא יעשה כך, צפוי לקנס.

העץ הגיע לטלוויזיה…

זה מאוד נחמד לשבת במרפסת ולהסתכל על עצים, אין תחליף לזה ויש בזה משהו מאוד מרגיע. אבל- הרבה פעמים ענפים של עץ מהחצר הפכו למטרד כאשר הם חודרים דרך המרפסת לתוך הבית. יש עצים שצומחים לגובה רב וכאשר זה קורה למען הבטיחות של דיירי הבניין (כדי שחס וחלילה איזה ענף כזה לא יקרוס ברוח) מזמינים חברה לגיזום עצים בהרצליה או בכל מקום אחר, והיא אחראית על דילול העץ, כדי להפחית ממנו עומס וגם למנוע ממנו להגיע למרפסות של השכנים.

גיזום עצים מהווה תחזוקה שוטפת נחוצה לעצים, מחדש אותם ומרענן אותם ולרגל החגים כולם מזמינים חברה של גיזום עצים בהרצליה לעשות "תספורת" לעצים בחצר.

רוצים לשמוע עוד?

פוסטים אחרונים