גיזום עצים בגבעתיים

נמצאים בגבעתיים? השאירו לנו הודעה ואנו נגיע אליכם.
אנו מציעים שירות של כריתת עצים, גיזום עצים, כריתת ענפים, גיזום עצים בגובה עם מנוף, כרסום של שורשים, העתקת עצים ופינוי כל הגזם בסוף העבודה.
מוזמנים להשאיר פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.

[contact-form-7 id="5" title="טופס יצירת קשר 1"]

גבעתיים הגובלת בעיר רמת גן, היא עיר ירוקה עם התייחסות גבוהה אל השטחים העירוניים הירוקים וכן טיפוח של החצרות והגינות בבתים ובבניינים. היא עיר שידועה בטיפוח הריאות הירוקות ובכלל זה בהזמנת חברות גיזום עצים בגבעתיים כדי לבצע גיזום מכל מיני סיבות בחצרות הבתים. גיזום נכון עשוי לטפח את הגינה שלכם ויוצר מס ערך מוסף לבניין. יצר מוזנחת עם עצים שגדלים פרא מהווה מפגע עירוני ואף עלולה לגרור אחריה קנס. יש כמה סיבות שבגללן עושים גיזום עצים בגבעתיים ובכלל ואלה הן:

מחלות עצים

בחודשי האביב יש פריחה גדולה ולבלוב נהדר, אבל גם הטפילים והמזיקים השונים "מלבלבים" ולעתים אומר בעליה של חברת גיזום עצים בגבעתיים, יש עצים כל כך חולים שאין ברירה אלא לכרות אותם. לכל העצים יש מחלות המאפיינות אותם, אולם במאמר זה נסביר על מחלות בעצי ברוש, אורן ואקליפטוס. יש את כנימות העלים בעצים נשירים ובהדרים הגורמים לעלים להיראות מסולסלים ולמפגעים נוספים.

בגבעתיים כמו בתל אביב, יש הרבה פיקוסים שניטעו בכניסותיהם של בתים בגלל שהם גדלים במהרה, יוצרים צל בכניסה והם היו העצים הנבחרים לנטיעה במשך שנים רבות. לעצים אלה יש טפיל שנקרא כנימת עש אשר תוקפת אותם. גלמים, זחלים ובוגרים של כנימה זו מתמקמים על העלים וגורמים להם לנשור. הנשירה גורמת לענפים להתייבש בגלל מכות שמש. בנוסף, יש אויבים טבעיים אחרים אבל הם לא מזיקים כמו כנימה זו. במקרה כזה חשוב מאוד להזמין חברת גיזום עצים בגבעתיים שתטפל בעצים החולים.

 

גם בצורת הורגת עצים

גם בצורת הורגת עצים מסביר בעליה של חברת גיזום בגבעתיים. הוא מוזמן מעת לעת לבצע גיזום ומגלה עצים יבשים ובעצם מתים שלא הושקו זמן רב. לכן כל כך חשוב להזמין חברת גיזום, כדי שתוכל לתת לכם ייעוץ לגבי טיפול שוטף של הגינה או החצר שלכם כולל השקיה. בצורת לזמן ממושך המדלדלת את כמויות המים המגיעים לשורשי העצים, מחלישים אותם וחושפת אותם למחלות כמו למשל דפלודיה, או פטריה פתוגנית התוקפת עצים חלשים, בלי שום קשר למים. היא אופיינית לאורנים, אקליפטוסים וברושים. אפשר לראות עץ חולה ויבש, ליד שורת עצים בריאים ומלבלבים.

 

ברוש לימוני מנוון- מה עושים?

בגבעתיים יש בחצרות רבות ברוש לימוני. הסכנה עם העץ הזה הוא כנימה בשם קמחית הברוש, שניזונה ממוהל העץ ומפרישה רעלנים שהורגים אותו. חשוב מאוד שאם אתם מבחינים בברוש לימוני מנוון ולא ממש זקוף, לפנות לחברת גיזום עצים בגבעתיים שתוכל לטפל בו ואם יש צורך לבצע גיזום בריא לגדר ולעצים שלכם. עין של גנן יכולה להבחין בעצים חולים. הרבה פעמים אנשים טועים לחשוב שהעץ זקוק לגיזום, אבל אז מגלה הגנן שמדובר בכלל במחלה כלשהי ואין ברירה, כדי למנוע הדבקה של שאר העצים, יש לכרות אותו.

 

רוצים לשמוע עוד?

פוסטים אחרונים