גיזום עצים בבני ברק

נמצאים בבני ברק? השאירו לנו הודעה ואנו נגיע אליכם.
אנו מציעים שירות של כריתת עצים, גיזום עצים, כריתת ענפים, גיזום עצים בגובה עם מנוף, כרסום של שורשים, העתקת עצים ופינוי כל הגזם בסוף העבודה.
מוזמנים להשאיר פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.

[contact-form-7 id="5" title="טופס יצירת קשר 1"]

כמו שאנחנו לפעמים הולכים לעשות "תספורת", כך גם העצים והצמחים בטבע, זקוקים לתספורת משלהם. גיזום עצים נעשה לא רק למטרות נוי, אלא בעיקר למטרות תחזוקת העץ. גיזום עצים בבני ברק למשל נעשה ע"י חברה שיש לה ידע והבנה מקצועיים, כי כמעט בכל בניין יש המון ילדים וצריף להיזהר מאוד כאשר גוזמים עצים, וגם כאשר כורתים אותם. פעולה של גיזום עצים מחייבת פינוי השטח מילדים ובעלי חיים, כדי שפסולת הגינה לא תיפול עליהם חלילה. בנוסף חשוב מאוד ליצור קשר עם חברה המבצעת גיזום עצים שאחראית על סילוק הגזם בסוף יום העבודה, ומתאמת זאת עם הגורמים המתאימים.

למה גוזמים עצים?

תיכף מתחילים החגים והחצר והעצים זקוקים לניקיון ותספורת. בהרבה בתים ובניינים מכינים את החצר לחגים ומזמינים חברת גיזום עצים. בבני ברק עושים זאת הכי הרבה שכן זה חלק מההכנות המרובות לכל חג. הסיבות לגיזום עצים הם לא רק בגלל גדילת פרא של ענפים, הרבה פעמים חייבים לגזום את ענפי העץ, כדי לכוון את אופן הגדילה שלו, כך שלא יגדל למשל מול השמש ויתייבש. אופן הגיזום משפיע על צורת הגדילה וכדי לשמור על העצים יש להזמין גוזמי עצים מקצועיים. סיבה נוספת לגיזום עצים היא שהם גדלו יותר מדי ויש צורך להקטין אותם. עצים ושיחים שגדלים בתור גדר חיה, הרבה פעמים משיגים גבול אל המדרכה, עד שקשה להלך בה ולכן העירייה מחייבת בעלי בניין שהשיחים בגדר החיה שלו משתלחים החוצה לגזום אותם. כאשר מזמינים חברה של גיזום עצים, מבקשים מהם בדרך כלל לגזום גם את העצים בכניסה וגם את הגדר החיה.

ענפים שגדלו פרא עד הסלון

כאשר לא מבצעים גיזום שוטף, הרבה פעמים גדלים הענפים לתוך מרפסות השכנים ויש להזמין גוזם כדי להרחיק אותם משם. בנוסף יש ענפים שנשברו ברוח אבל עדיין מחוברים לעץ ומחייבים גיזום שמא חלילה לא יקרסו ויפגעו באנשים או בבעלי חיים. עצים חולים גם יש לגזום ולפעמים לכרות לגמרי משום שהם נחלשים ועלולים לקרוס ולגרום לפגיעה. כאשר מדובר על ענפים של עץ שמטפסים גבוה מאוד, יש חשיבות להזמין חברה לגיזום עצים שיש לה ציוד ואנשי מקצוע שיודעים לעבוד בגובה. הם חייבים להיות אנשים מיומנים, עם ציוד סנפלינג מקצועי מנופי סל או הרמה שיכולים להתרומם לגובה של 40 מ'. נושא הבטיחות חשוב מאוד בתחום של גיזום לגובה. עצים בוגרים יש לציין חוסים בצל פקודת היערות המגנה עליהם, לכן אסור לגנן לכרות לחלוטין עצים בוגרים, אלא שזה יכול להתבצע רק באישורו של האגרונום המקומי. לרוב בבני ברק מזמינים חברת גיזום עצים בבני ברק ובדרך כלל ההמלצות עוברות מפה לאוזן.

רוצים לשמוע עוד?

פוסטים אחרונים